Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TRX CUBE
SP9FKP Offline
Piotr
*****

Liczba postów: 1,267
Dołączył: 28-06-2009
Post: #7
RE: TRX CUBE
Nie bardzo zrozumiałem dlaczego na 16 bitach da się odwzorować tylko 32768 różnych stanów. Przecież przetwornik operuje na wartościach bezwzględnych, bez znaku. To jaką wartość będziemy obrabiać zależy tylko od przyjętej reprezentacji.
05-01-2011 21:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
TRX CUBE - K2KP - 18-10-2010, 19:09
RE: TRX CUBE - SP9FKP - 19-11-2010, 12:05
RE: TRX CUBE - SP2JQR - 19-11-2010, 13:42
RE: TRX CUBE - SP9FKP - 23-11-2010, 23:53
RE: TRX CUBE - SP9FKP - 30-11-2010, 8:51
RE: TRX CUBE - 3Z9N - 05-01-2011, 11:50
RE: TRX CUBE - SP9FKP - 05-01-2011 21:42
RE: TRX CUBE - 3Z9N - 06-01-2011, 20:40
RE: TRX CUBE - SP9FKP - 06-01-2011, 23:19
RE: TRX CUBE - SP3NYF - 14-03-2012, 19:27
RE: TRX CUBE - SP4XYD - 14-03-2012, 19:40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości