Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak łączności UR5EQF z eQSL
SQ6ILB Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 184
Dołączył: 19-01-2019
Post: #1
Brak łączności UR5EQF z eQSL
Witam.
Ze względu, że przejawia się wątek próśb o potwierdzenie łączności za pomocą eQSL, postanowiłem się zarejestrować na eQSl. Rejestracja przebiegała pomyślnie, dodatkowo dorzuciłem scan licencji i to też zostało zaakceptowane, więc niby wszystko ok, ale niestety nie. Rzecz w tym, że przy próbie wysłania logu lub jednej łączności do serwera dostaję takie oto info jak poniżej. Dodatkowo, kolega wpisując u siebie w logu "ustawioną" łączność (u mnie w logu jej nie było) znalazł u siebie na serwerze w "odrzuconych". Wygląda, że mój UR5EQF coś jednak wysyła, choć nie wiem kiedy i co. Widomym jest, że wpis w zakładce: Dziennik --- Operacje w dzienniku --- Konfiguracja logu --- Serwis, logowanie hasło i login jest wpisane i prawidłowe.

Dodam, że system to winda 10.

Poradźcie coś.

İmage
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2020 22:32 przez SQ6ILB.)
23-03-2020 22:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Brak łączności UR5EQF z eQSL - SQ6ILB - 23-03-2020 22:08

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości